Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: amenox
Data: 2011-02-11 10:14:26
Ne as , o mes. Jauti skirtuma? Ir galiu pabut orakulu ir pasakysiu kas bus
veliau. Per sekancius rinkimus konservai prapis dideliu skirtumu, nes jie
kalti del pasaulyje sukeltos krizes, ledu sangrudos nemune, blogo oro ir dar
jie qrvos kasos aparatus ikis turguose. Na ir kadangi jie del visko kalti,
vadinas reikia balsuoti uz kitus, nezinau kas ten bus tuo momentu - kokia
nors "pizdata tautos atgymimo partyje" su eiline programa "mes viska
padarysim ko tik norit". Nors ne populiariausi matyt "atstatysim pensijas i
1990 metu lygi, sumazinsim mokescius uz siluma ir vandeni, sumazinsim
bedarbystes procentą iki 1, na ir zinoma pakelsim atlyginimus 50% bei kaip
vienoj laidos sake kazkoks dj. grb. politikanas - pagaliau laikas atsisukti
i tauta veidu."