Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Kestautas
Data: 2011-02-15 12:21:41
?- visi "galingieji" nesupranta: egzistuoja sąjungos vidutinė darbo jėgos
kaina.

p.s.
Lietuvoje produktų kainos atitinka EU vidurkį,
o darbo jėgos kaina mažesnė apie dešimt kartų..

"Veikejas"  parašė naujienų news:ijdj5p$1gm$1@trimpas.omnitel.net...

kai darbdavys/valdzia ant darbuotoju/pilieciai deda, tai
darbuotojai/pilieciai deda atgal - eina streikuot
tad nenuostabu, jog ten kur zmones turi savigarbos - nebijo streikuot ir
pragyvenimo lygis aukshtesnis buna.