Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-02-18 09:58:54
Sovietmečiu dauguma žmonių kentė nuolatinius nepriteklius, tačiau šviesaus
rytojaus propagandininkai visada buvo sotūs.

Šiandien Lietuvoje veržliai teka ES pinigų srautai. Tačiau jie stebuklingai
nenuteka ten, kur derėtų. Kai reikia pinigų, kad nors kiek palengvėtų į
bankų paskolų jungą įkinkyto studijuojančio jaunimo našta, jų vis trūksta.
Tačiau tų pačių pinigų yra per akis, kai prireikia dosniai apmokėti jaunimo
varymą iš Lietuvos, vadybiniais argumentais teisinančių ideologų paslaugas
ir nepabaigiamą triūsą šviečiant ir vedant į dar vieną šviesią ateitį tamsią
ir atsilikusią tautą.

Ar tikrai šis vaizdelis toks jau nepažįstamas?

http://www.lrytas.lt/-12980058191297286541-p10-moksli%C5%A1ka-pinig%C5%B3-plovykla-lietuvi%C5%A1kas-neoliberalizmas-ir-nauja-vie%C5%A1oji-vadyba.htm