Tema: Re: kreivys bankrotu ministras
Autorius: Alvidon
Data: 2011-02-22 17:47:28
Didelę laiko dalį per tuos 20 nepriklausomybės metų buvau oficialiai
bedarbis, kelis mėn. net netingėjau darbo biržoj lankytis. Ir aš tikrai ne
vienas toks. Toli nevaikštant: remontus bute darė bei baldus darė irgi
"bedarbiai", auto dažnai irgi "bedarbiai" remontuoj. Čia taip sakant
kas aplinkoj, ką tikrai žinau. Mano realios pajamos niekad nebuvo
tik tokios, kaip oficialiai, niekad. Kodėl aš turiu manyti, kad dauguma
bendrapiliečių yra kitoki ? Statistika šioj šviesoj jau kaip ir bereikšmė.
Nenorėjo kairiuoliška visuomenė liberalios ekonomikos - turi ką turi.
Mokesčiai smulkiam verslui perdideli (bent jau buvo tikrai), popierizmo
perdaug - smulkus verslas bei amatai gyvena šešėlyje. Nuo gamtos
dėsnių nepabėgsi, tik galvą smėlin gali sukišt.