Tema: Re: Apie "teisingus" Lietuvos teismus (LVAT)
Autorius: T:\)
Data: 2010-01-22 09:34:39
"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:hjaf0e$ce0$1@trimpas.omnitel.net...
> Kad ir kaip tai būtų kai kam juokinga, bet parkavimo vietų nebuvimas
> kaip tik ir tapo priežastimi persėsti ant dviračio. Ir tikrai taip
> naglai pastatyti automobiliai skaudina, nes vis neapleidžia mintis:
> „kodėl jiems galima, o aš taip daryti nesugebu (sąžinė neleidžia)“.

Tai tu veitojeto, kad su pazeidejais, pareigunais ir teismais kovotum, galetum susiremtu su savo sazine ir ja nugaleti. Kas cia vadas tu ar tavo sazine :)
Beje, tokie saziningi teisybes gynejai mane kartais tikrai biesina, kaip ir vairuotojai nagliukai. Buna vis pravaziuoju pro kelis daugiabuciu kiemus, namai kaip ir tolokai vienas nuo kito, vietos kaip ir pakankamai ir aikstelem vaikams, ir automobiliams ir medziamsir gelynams. Bet ne, auga kokia pristipusi gyvatvore, koks pusiu nuluzes zilvytis, o masinos sustatytos kur rasta vietos t.y. ant veju, saligatviu. Vienu zodziu, vietoje, to kad israutu kokia menkaverte gyvatvore/medi, irengtu pazvyrave stovejimo vietas ir pasodinto toliau isnaujo medeliu gyvatvoriu ir turetu grazu ir patogu kiema, toliau murkdosi purvyne, neturi normaliu praejimu ir nenubrazytais sonais masinu. Vieni uzsispyre gina jaunystes laikais sodinta koki medeli (bet kai raikia juo rupintis niekas jo neprisimena) kiti gi atakakliai bando ivaziuoti su masina i laiptine :)

T:)