Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-05-20 23:14:17
Na gerai, ir ką tas kompas realiai saugo?  USB raktai čia truputį ne į temą.
Lieka User-Agent: duomenys, jei jie sutampa su serverio logu, tai yra šioks
toks įkaltis, bet tas User-Agent: pas daug ką po autoupdate gali būti tas
pats standartinis MSIE 7 xxxx  ir vien to nelabai pakanka, kiek
įsivaizduoju.  Lieka naršyklės kešas, bet tai čia jei operatyviai pagriebs,
o jei po mėnesio tai kažin ar kas ten bus likę.

Ir kokios toliau galimybės kažką techniškai įrodyti, nekalbant apie
pagąsdinimą, draugišką pokalbį „pasakyk ne protokolui“, ir nuoširdų
prisipažinimą?  Komentarų rašymo stiliaus ekspertizė?

Ir dar, visa tai turi prasmę, jei kompu žmogus vienas naudojosi.  O jei
pasakys, neatsimenu tiksliai, gal aš rašiau, gal žmona rašė, o gal vaiko
draugelis, kuris dažnai ateina, o gal čia kai svečių buvo atvažiavę, tai
bobutės sūnėnas prie to pačio kompo sėdėjo, ir ką toliau, bausmę lieps
patiems per pusę pasidalinti? :/