Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: NASA
Data: 2009-05-18 15:28:13
MAC ir IP negali naudoti kaip irodymo, nes:
a) MAC galima pasikeisti
b) IP galima pasikeisti
c) tiek IP, tiek MAC galima spoofinti (kitas kompas gali apsimesti tavo
kompu)
d) teoriskai galima man-in-the-middle atakos metu, tavo vardu iterpti
komentara ir t.t.

IP ir MAC'as gali buti tik kaip pirminiai duomenys tyrimui. Patys savaime,
kaip irodymai jie yra beverciai.