Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Blynas
Data: 2009-05-18 09:24:24
A tai tu panašus į partizaną ir/ar disidentą? Ohoho, kaip tu pats sau patinki ir koks tu pats sau rimtas... :) Ir vis tik kuriam tipui žmonių manaisi priklausąs? Nes bijantys pasakyti savo nuomonę ir/ar ją ginti nepatenka nė į vieną tavo parašytą kategoriją:

Disidentas (http://lt.wikipedia.org/wiki/Disidentas)
Disidentas paprastai griežtai laikosi valstybėje priimtų teisės normų, ypač konstitucijos, nenaudoja smurto ir apsiriboja aktyvia žodine valdžios ar dominuojančios ideologijos kritika.

Partizanas (http://lt.wikipedia.org/wiki/Partizanas)
ginkluoto pasipriešinimo kovotojas, grupės kuri priešinasi prieš okupavusias pajėgas dalyvis.

P.S. Išties kategorijos čia nesvarbu. Tiesiog keista girdėti, kad taip savimi patenkintas ir garsiai rėkiantis žmogaus laiko idiotizmu savo pažiūrų gynimą. O baudžiama juk tik už tai, už ką baudžiama bet kurioje pasaulio valstybėje...