Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Blynas
Data: 2009-05-18 15:07:55
Ne, asmenybės ir batų beigi liemenuko dydžio tikrai nenustatinėjo :) Šiaip tai buvo gal prieš tris metus ir pamenu, kaip man aiškino skripto veikimą, tai apie MAC'us kalba ėjo. Aš nelabai norėjau tikėt, o tas adminas sėdėjo visas išsišiepęs iki ausų iš laimės, bet gilintis neturėjau kada, tai patikėjau... :) Bet galvos neguldyčiau :)