Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-16 13:11:26
1. Butu aiskiau, jei patikslintum "ta kazka panasaus".
2. Prokuraturai gali uztekti ir to, ka pateike provaideris, teismui -
neaisku.
3. Apsispresk, kaip ruosiesi gintis - neigti ar tu rasei komentara ar
neigti, kad komentaras netinkamas
4. Teises ir galimybes gintis tau numato LR konstiucija. Kol prokuratūra
domisi, tau gintis nera nuo ko.