Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-18 15:30:38
1. Nulinis formatavimas (daugiasluoksnis) istrina visus duomenis
neatstatomai.
2. Dezeje HDD gali ir nebut :)
3. Tokie uzantspaudavimai ir eksperto parasai neirodo kad ikalciai negalejo
but suklastoti. Gal ekspertas, gaves nurodymus is auksciau arba spaudziamas
tiesioginiu ar netiesioginiu virsininku, pats irase juos.
4. Kas trukdo kompa uzantspauduot ir vel nuplesus antspauda dar karta
uzantspauduot iki kompas patenka pas eksperta?
5. Cia butu labai patogus, susidorojimo su nepatogiais asmenimis, budas.