Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-05-16 21:54:00
17 straipsnis. Nepakaltinamumas

1. Asmuo yra nepakaltinamas, jeigu darydamas sio kodekso uzdrausta veika jis del psichikos sutrikimo negalejo suvokti
jos pavojingumo arba valdyti savo veiksmu.

2. Asmuo, teismo pripazintas nepakaltinamu, neatsako pagal si kodeksa uz padaryta pavojinga veika. Jam teismas gali
taikyti sio kodekso 98 straipsnyje numatytas priverciamasias medicinos priemones.

19 straipsnis. Asmens atsakomybe uz nusikalstama veika, padaryta apsvaigus nuo alkoholio, narkotiniu, psichotropiniu ar
kitu psichika veikianciu medziagu

1. Asmuo, kuris nusikalstama veika padare apsvaiges nuo alkoholio, narkotiniu, psichotropiniu ar kitu psichika
veikianciu medziagu, nuo baudziamosios atsakomybes neatleidziamas.

2. Asmuo, kuris baudziamaji nusizengima, neatsargu arba nesunku ar apysunki tycini nusikaltima padare budamas pries jo
valia nugirdytas ar apsvaigintas ir del to ne visiskai sugebedamas suvokti pavojingo nusikalstamos veikos pobudzio arba
valdyti savo veiksmu, atleidziamas nuo baudziamosios atsakomybes.

3. Asmuo, kuris sio straipsnio 2 dalyje nurodytomis salygomis padare sunku arba labai sunku nusikaltima, atsako pagal
baudziamaji istatyma, taciau bausme jam gali buti svelninama remiantis sio kodekso 59 straipsniu.