Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-05-18 01:08:58
na tai pvz kaip irodytu tokiu atveju:
komentaras parasytas is statinio ip, bet uz jo sedi bevielis ruteris.
ar tikrai atsektu, kad parasyta konkreciai is mano kompo, o ne pvz
kaimynas per bevieli prisijuges parase?
konkreciai lape pas mane sutvarkyta taip, kad jokiu cookisu ar kitos
"private" info nelieka ja uzdarius.

ruterio logai nusiresetina kai tik ji perkrauni. o persikrauna is
rozetes istraukus..

nu gal kaip nors ir irodys.. jei gyveni kaime kur aplink per kilometra
nera nei gyvos dvasios.. bet miesto vidury, daugiabutyje bevielis
tinklas.. hm..