Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-17 19:23:12

"Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message
news:gupcvo$kns$1@trimpas.omnitel.net...
> LR Konstitucija nieko neuzhsimena apie "alternatyvias", mano supratimas
> lyginant su ja yra vargu ar kam idomus.

Konstitucija nedraudzia man ateiti i tavo vaiko mokykla ir pasakoti kaip yra
faina kai susivarai doze, o lengviausias budas uzsidirbti desimtuka -
paciulpti fizrukui ? Tai butu tik mano nuomone - nedaugiau.

> Kita vertus, nelabs neparashe tiksliai, ka butent jis prikomentavo, tik
> mazhdaug. Ragino, skatino neapykanta ir veiksmus - klausimas.

Todel pacioj pradzioj ir klausiau - WTF visdelto jis ten parase. Del mano
rasliavu newsuose kazkodel niekas nesidomi.