Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-18 15:56:24
Mintis aiski. Visiskai pritariu, kad nieks demesio nekreips i verkslenimus.
Esme tame, kad fantazijos nevisada 100% fantazijos.
Tarybiniais laikais "nepatogiuosius" uzdarydavo durnynuose ar siusdavo i
Sibira. Uzteko daugomai iteigti-iprogramuoti, kad jie liaudies priesai. Net
tie kurie tirdavo tas ju bylas buvo tuom sventai isitikine.
Dabar laikai kiti, kita valdzia, kita politika, kitas techninis lygis.
Zmones daug laisvesni, sunkiau (bet tik truputi) programuojami. Deja dar
islikes (masese) susitaikymas su menama "neisvengiamybe". Ner sunku sudirbt
betkuri zmogu, siandien jam pakiso 100 gramu heroino, atvaziavo policajai,
surase viska, liudininkai pasirase, laikrasciai aprase naujo narkodilerio
suemima, teismas nuteise, tv parode, mases pasipiktino tokiu niekseliu ir ji
pamirso, zmogeli pasodino, cypeje ji uzbaige arba priverte pasikart. Viskas,
ner zmogaus ner problemos (visi dar atsimenam kas taip sake). Ir to zmogelio
vietoje gali buti bet;kuris is musu. Siandien pavyzdingas seimos vyras ar
moteris, o ryt jau nuteistasis. Supraskit, nekalbu kad visi lukiskese
sedintys yra nekalti, bet jei yra bent 1% nekaltu, to pakanka kad suabejoti
sistemos kokybisku funkcionavimu. Pasakymas "nera pagrindo nepasitiketi" yra
tik pasakymas, jei pareigunui pagrasins (susidorojimu su juo paciu ar jo
seima), tai pareigunas padarys viska, paliudys, asirasys, suklastos faktus,
kad tik isgelbet save ar seima. Kiekvienas is musu taip pasielgtu. Tad kur
tie universalus filtrai atsijojantys pelus nuo grudu?