Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Blynas
Data: 2009-05-16 09:14:28
Sprendžiant iš to, kad sakai "ar uztenka to, ka jie turi is admino kompo", tai ruošiesi neigti, kad rašei? O vėliau dar rašai "tas prakeiktas nuolankumas... ves mumis i skerdykla ir leisimes pjaunami".

Tai čia tu tas didis kovotojas, kuris pirmai progai pasitaikius iškeiti didžius savo idealus į ramybę? Tai kam tie tavo komentarai, jei jų negali atstovauti visur, visada ir prieš visus? Suknistas bailys. Dar tu kitiem paaiškink kaip elgtis.

P.S. Daugiau adreso nekeisk, tai manęs daugiau nenervinsi. Kai tik pakeiti, taip išlendi iš blokuotų sąrašo ir vėl tavo sapaliones reik skaityt.