Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Flamx <petras(trinti)gri@gmail.com>
Data: 2009-05-18 12:34:31
Tai tegu vezas, net padeciau nunest kompa iki masinos :)
Aisku as nezinau visu teisiniu niuansu, bet techniskai visiskai nesunku
laikyti "svaru" kompiuteri.
Dar klausimas butu, jei kazka rastu tame PC tai kaip cia teisme irodytu kad
ne patys mentai irase sia info?
Kai pvz. randa per krata kazka namie tai kvieciami liudininkai (filmuose
maciau :) ), o kaip tada kazkokios informacijos radimo atveju?