Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Tomas
Data: 2009-05-17 02:42:33
O tu nesikarsciuok.
Px tos tavo pazhiuros, teisme tai groja tik tiek, kiek pazheidzhia /
nepazheidzhia istatymus. Esu mates Konstitucija, tai jos berods
nepazheidzhia jokios pazhiuros anei nuomones. Svarbu veiksmai, o ne
pazhiuros.
Ka reishkia bandys kirsti per sheimos pinigus - niekas nieko nebandys.
Tiesiog atiduos vykdyma anstoliui, o tas nerades pas tave turtu, suras pas
zhmona. Nu anstolis gi.
I kalejima nesesi, bet jei prisipazhinsi, bus labai kvaila, pats kaltas
tuomet.
Jei kompa laikinai kur nukishtum, paciam butu tik i nauda.