Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: pjezo
Data: 2009-05-17 18:09:23
nesupyk.
bet gal kartais galva susitrenkei?
parodyk prasau ta dali kur as sakiau kad negalima kitaip mastyti ar tureti isitikinimus?

taciau pas normalu zmogu isitikinimai ar mastymas nesikeicia nuo to "apsimoka/neapsimoka" - jei turi savo nuomone, ireiski ja viesai- tai ir nekrauk i kelnes ir nemyzciok kai uz ta nuomone busi baudziamas.

nes va su tokiu "aspimoka" mastymu visi issisiepe eidavo mosuodami raudonom veliavelem o apie nemosiuojancius paknopstomis begdavo skusti- tada taip apsimokejo...