Tema: Re: prokuratura domisi ko gero mano komentarais
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-18 12:41:43

> Aisku as nezinau visu teisiniu niuansu, bet techniskai visiskai nesunku
> laikyti "svaru" kompiuteri.

Techniskai- teoriskai... Kaip manai, kiek ish tokiu delfio kauboju imasi
tokiu saugumo priemoniu ? Be abejo, klausimu nera - jei prie ruso nakti po
kaldra tyliai tyliai pabezdedavai ir taip jausdavaisi afigienas disidentas,
apgaves KGB - tikiu irgi niekas nepagaudavo. Visokiu yra, visokiu reikia.

> Dar klausimas butu, jei kazka rastu tame PC tai kaip cia teisme irodytu
> kad ne patys mentai irase sia info?
> Kai pvz. randa per krata kazka namie tai kvieciami liudininkai (filmuose
> maciau :) ), o kaip tada kazkokios informacijos radimo atveju?

Liduininkai vadinasi kviestiniai. Kompiuteris uzantspauduojamas ir
perduodamas ekspertams. Apie tai, kad filmuose rode, kaip policininkai kazka
pribure į tavo kompa be abejo galesi papasakoti teisme. Kad vagys iš seimo
prišiko i kelnes, o ne pats apsidirbai i rgi galima pasakoti, bet teisejas
jau spres pagal savo galva. Seliavi.