Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-12 14:30:39

> Dėl pasmerkimo atostogauti lapkritį - tai aš gi rašiau, D gali juk
> PRAŠYTI. Per prievartą išmesti atosgosna po 11 mėn DD gali tik tuo atveju,
> jei nebuvo D prašymo, arba jo prašymai buvo nepatenkinti (nes grafikas
> sudarytas). Dėl grafiko - yra 100 darbuotojų, 99 darbuotojai sutinka su
> grafiku, o vienas - NE. Tai ar galima būtų laikyti, jog grafikas sudarytas
> šalių sutikimu? Aš manau - taip. Taigi to vieno darbuotojo atžvilgiu
> panaudosime arba grafikinį laiką, arba 12-tą jo darbo mėnesį.

Aš manau ne. Nes šalys yra tai, kas pasirašė darbo sutartį - darbuotojas ir
darbdavys. Jei norim sudarineti tokius grafikus - kolektyvine sutaris. Čia
demokratija neveikia. Darbdaviui yra prievolė tik tartis ir išleisti į
atostogas susitarus. Proievolės išleidinėti per prievartą - nėra. Bent jau
man neteko girdėti, kad kadanors, kurnors būtų užfiksuotas toks darbo
tvarkos pažeidimas.

> VISADA yra prievolė derinti su tais, kurie 169 išvardinti. Bet mes gi
> šnekam apie hipotetinį atvejį, kai šmikis no-liferis sėdi užkirmijęs prie
> kompo 12 mėn, nei kur mokosi, nei šeimos turi, ėda po savim, daro šalia,
> laiką leidžia daugiau MMORPG geimams, nei darbui, ir dar neprašo atostogų
> (nes jam nėra ką su jomis veikti - nei važiuos kur, nei ką). Ir tikisi
> didelės kompensacijos už nepanaudotas, kai jį galų gale išmetinės iš
> darbo.
>
> Atostogų tikslas yra darbuotojui atstatyti jo darbingumą, o ne sukaupti
> solidžią išeitinę sumą.

O jei darbuotojas pareikš, kad jis visiškai darbingas ir nenori išsimušti iš
darbo ritmo ? O kalbant apie toki hipotetini atveji, tai IMHO atleisti ji ir
taip - ko i tas atostogas dar gainioti ?