Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-12 12:48:39

> Aš visiškai sutinku su T:) išaiškinimu.
> Dėl siūlymo primygtinai - tai direktorius gi esi, įsakymus rašai? Vat
> įsakymais tu ir vadovauji savo darbo barui.

Ok, ryt parašysiu įsakyma, kad atėjimas į darba apmokestinamas šimtu litų.

> 1. Atostogos yra GĖRIS darbuotojui. T.y., darbuotojas absoliučiai nieko
> nepraranda. Atlyginimas mokamas, dirbi nebūtina. Viskas čiki. Nematau
> šioje vietoje, kur teismas galėtų išaiškinti apie kažkokį mistinį
> darbuotojo sąlygų pabloginimą. Taigi išleidi atostogų - tai lai
> džiaugiasi!!

Kin-dza-dza mates ? Visiems dziugtis - pareina ponas PZ, Geltonos kelnes.
IMHO darbuotojas pats gali nuspresti kada jam dziaugtis, o ne pagal isakyma.

> 2. Aspektas iš darbdavio pusės. Man pvz visiškai nereikia pervargusių
> užsigliučinusių darboholikų, per raudonas akis nematančių dienos šviesos.
> Kaip administracijos vadovas aš turiu teisę daryti išvadą, kad vienam ar
> kitam darbuotojui BŪTINA paatostogauti, ypač, jei jis jau 12 mėn aria,

Deja, administracijos vadovui tokiu išvadų darymas nenumatytas.

> 3. Susitarimas turi būti ne su darbuotoju, o tarp šalių. Šalys - mano
> giliu įsitikinimu - yra darbdavys (atstovaujamas dyriko) iš vienos pusės,
> ir darbuotojai - iš kitos pusės. Grafikas - tai susitarimas su VISAIS.
> Prašymas išleisti atostogų ir įsakymas išleisti atostogų - jau tiesiogiai
> su konkrečiu darbuotoju.

DK rašo tiesiai - tartis su darbuotoju, o ne su kolektyvu.

> 5. Kolektyvinė sutartis nebūtina, pakaktų šiandien sudaryti keletą
> grafikų. Pagal vieną - visiems atostogos lapkričio mėn. Pagal kitą -
> atostogos visiems gražiai išskirstytos 05-06-07-08-09 mėnesiais. Galima
> siaurinti iki 06-08. Manau kolektyvas drąsiau pasirašys po antruoju
> susitarimu, o darbdavys turės tą papildomą teisinį pretekstą išleidinėti
> darbuotojus pagal šį grafiką.

DK rašo, kad kolektyvine sutartis butina. Be to kolektyva sateiti ir
pasirašyti negali - jis neturi nei rankyciu nei kojyciu. Neivedinekime
imoneje organu, kuriu nera. Ir neisgalvokime nauju santykiu formu.
Atostogos - susitarimo reikalas. Ir vieno isakymo pagrindu jos negali buti
suteiktos.