Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-12 13:26:40
na dar isiterpsiu :)
IMHO tureti atostogos yra teise is darbuotojo puses, is darbdavio puses yra pareiga isleisti darbuotoja atostogu. Va cia ir iskila klausimas kaip darbdaviui igyvendiniti savo pareiga isleisti darbuotoja atostogu (isdirbusi 12 menesiu), jei darbuotojas atsisako pasinaudoti savo teise? Kazkaip linkstu prie to, kad tokiu atveju pareigos atlikimas isleidziant darbuotoja kasmetiniu atostogu (jos beje tam ir vadinamos kasmetinemis, kad kasmet suteikiamos) neriboja teises i atostogas. Ypac kai darbuotojas jau yra praleides pasianudojimo savo teise laika, t.y. neatostogaves daugiau keip metus.

T:)