Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-12 10:56:41
dar truputi argumentu del atostogu.
Cia istrauka is DK komentaro parengto teises kolektyvo. PArasyta Justitia, Vilnius 2004 ir kruva autoriu. Konekrciai 169 str komentavo Paulius Koverovas, o komentaro vadovas Ipolitas Nekrosius. Istiesu sios pavardes man nieko nesako :))))

Istrauka is 169 str 1 d. komentaro:
"paprastai uz kievienus darbo metus kasmtines atostogos suteikiamos tais pacias darbo metais, siekiant isvengti atostogu persikelimo i kitus metus, nes tuo iskreipiama kasmetiniu atsotogu, kaip laiko, skirto darbuotojui pailseti ir darbingumui susigrazinti, prasme."

T:)