Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-12 13:02:36

"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message
news:gubgpn$8e8$1@trimpas.omnitel.net...
> O, radau dar vieną galimą prikolą:
>
> Nepailsėjęs darbuotojas gali būti pernelyg pavargęs, ir kelti pavojų kitų
> darbuotojų saugumui, todėl pasirinkimas - nušalinimas nuo darbo, arba eini
> atostogauti!;

Šita varanta aš jau rašiau. Be abejo, kokiam mikrochirurgui tai gal ir
pritempsi supildes krūvą vidiniu popieriu. Bet eiliniam ofiso planktonui ar
mūrininkui tai nelabai galios. Nerasi reikalingos higienos normos, o ir
darbuotojas, net jei sakykim ir iškilo teoriškai toks ginčas, atneš gydytojo
pažyma, kurioje bus nurodyta, kad toki darba šiuo metu dirbti jis gali.

Visi argumentai apie priverstines atostogas tipiniu atveju, IMHO tik
gramzdinimas i zodziu liuna. Nes taigi aiskiai pasakyta, atostogos - TEISE,
o ne PAREIGA.