Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-05-12 09:19:48
Del ko uzsienio kompanijose yra mada, pradzioj metu duoti zmogui pasirinkti
kada zmogus eis atostogu :) mazdaug manoma kad kazkokiu metu turi vistiek
eiti ir nemaziau 3 savaiciu :) nors man asmeniskai kiek manes to klausdavo
tai nepatikdavo, nes nezinai kada noresis eiti ir ipac jei kokia bloga
pinigine situacija zmogui paprastai tada nesinori ju eiti, gal tiesiog
draugiskai pasneket pradzioj :)