Tema: Re: Ar galima išvaryti darbuotoją atostogų?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-12 13:44:40

> CONCLUSION:
> Jei darbovietėje nesudarytas atostogų grafikas, o D niekada neprašė jokių
> atostogų, ir neprašė perkelti į kitus metus, (o jei ir prašė perkelti, tai
> DD motyvuotai atsisakė), tai DD yra _prievolė_ rašyti įsakymą išleisti
> kasmetinių atostogų darbuotoją, kuris be atostogų jau išdirbęs 11 mėn.

Ir pažeisti DK nuostata, reikalaujančia atostogas suteikti šalių susitarimu
?

> Vat kaip drąsiai aš čia. Ir tuo labiau, kad sutampa su dėstytojo,
> dirbančio darbo teisės sferoje, dėstymu.
> Ir bus kaip senais gerais laikais prie tarybų. Jei įsidarbinai gruodžio 1
> dieną į gamyklą, tai ir planuokis atostogas lapkričio mėn.

O kas bus, jei darbuotojas nesutiks su tokiu isakymu ir kita diena ateis i
darba ? Nes tada gautusi tikrai nesamone - isidarbines gruodzio menesi gali
buti pasmerktas visada atostogauti lapkriti. O jei darbuotojas studentas ir
nori atostogas pasiimti kitu metu? Arba jam nesutampa atostogos su kitu
sheimos nariu. Arba nori vaziuoti pataisyti sveikata i sanatorija, o
kelialapis tik po 18 menesiu pradirbimo.  Ir pagal tave gaunasi, kad
atostogu laikas derinamas tik pirmais metais ir tai su apribojimais, o po to
jau darbdavys savo nuoziura kada nori tada ir paskiria. Ar ne per gerai ?