Tema: Re: Nerugsta pienas
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-03-24 19:29:43
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message news:gqb2fb$hk2$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai tau reikia tokios "kanelės" su "kraneliu" apačioje - pro miglas
> atsimenu, kad esu tokių senais laikais mačius... Principas toks:
>
> http://www.restena.lu/ddnuc/COURS/images/225mi1.gif
>
> Tokią kolbą tai dar gautum, bet įtariu, plaut ją po eksperimentų su
> pienu, tai... Geriau jau su šaukštu terliotis :))

Taip taip, gerai atsimenu, giminės kaime turėjo kibiro talpos indą su stikliniu langeliu ir kraneliu, norėčiau tokio pat, tik 3 litrų talpos... ir su perlamutrinėm sagom.... :))))

> Dar gal galima pabandyti su tokiu indu, tiesa, čia būtų ne visai pagal
> paskirtį:)
>
> http://www.ogmiosprekyba.lt/upload/iblock/701/12.gif
>
> Jeigu grietinėlės tikrai daug, gal pavyktų?

Tai galima bet kokį indą paramstyti ir palaukti kol nusistovės.

> Bet jei nori kilniai ir pagal visas taisyklės, tai va ko tau reikia:
>
> http://www.manufactum.com/Produkt/193555/1402457/Fatseparator.html

Na čia irgi tas pats principas. Bet tikrasis separatorius atskiria skirtingo riebumo sluoksnius naudodamas išcentrinį sukimą.

Aišku, nedaug ten tos grietinėlės, aš gi pieno perku 2-4 litrus per savaitę, tai iš kur jos bus daug :))) Bet mūsų šeimai savaitei užtenka per akis.