Tema: Re: Nerugsta pienas
Autorius: Ruta
Data: 2009-03-24 10:19:14
Matai, skirtumas gal toks, kad prekybos centruose esanxius produktus
bent teoriškais kas nors privalo tikrinti, o netgi ir praktiškai
tikrina. Normos yra, kokios yra - bet visgi jų duagiau mažiau laikomasi.

O "iš ūkininko" turguje - tai kaip ruletė... Tikiu, kad pas pažįstamą
bobutę kaime, turinčią vieną karvę ir gyvenančią toliau nuo didmiesčių
tikimybė gauti švarų pieną beveik lygi 100%. Bet šiaip... naudojantis
tuo pasitikėjimo avansu, kurį vis dar turi žmonės, ir į pieną vanduo
pilamas, ir į grietinę - krakmolas (tai čia gerai, blogiau kai kreida),
apie antibiotikus ar kalio permanganato tirpalą nekalbėsim...