Tema: Re: Nerugsta pienas
Autorius: bite
Data: 2009-03-24 13:39:32
Mano manymu, reikia apsispręsti, ko norima...Jei rūgusio pieno, tai kam dėti
į šaldytuvą?
Rūgimui reikia šilumos, o šaldydami tai sustabdote.
Ir - kitkas. Dirbau su jauna savo reikmėms ūkiškai gyvenančia moteraite,
kuri guodėsi turėsianti atsisveikinti su karvute dėl retai pasitaikančios
priežasties. Ogi jos pienas ilgiausiai nerūgdavo...Pasilikę jos telyčaitę,
taip ir padarė.