Tema: Re: Nerugsta pienas
Autorius: Povilas
Data: 2009-03-24 15:22:41
"F20.0" <a@a.lt> wrote in message news:gqaibp$m5a$1@trimpas.omnitel.net...

> Ką tik pamelžtas pienas turi baktericidinių savybių. Baktericidinės fazės
> trukmė priklauso nuo temperatūros ir mikroorganizmų kiekio piene. Kai
> pieno temperatūra +37oC, baktericidinės fazės trukmė 2 valandos, kai +25
> oC - 6 val., kai + 5 oC - 36 val. Todėl labai svarbu ką tik pamelžtą pieną
> atšaldyti.
>
> http://www.sveikaszmogus.lt/index.php?pagrid=mityba&lid=2&rodyti=str&strid=3218&subtema=35
>
> Taip kad čia viskas priklauso nuo laikymo sąlygų. Jei pienas ryte
> pamelžtas tai viskas su juo gerai. (nu jei mešlo gabalą įmesi tai čia
> [...]

Gal todel,kad vaikyste,kai galima buvo lakstyt be kelniu,praleidau kaime pas
mociute ir visalaik eidavau su ja melzt karves,ipratau gert piena "tiesiai
is po karves".Ir giliai dzin ar ten plaukioja zoles gabaliukai ar koks uodas
ikrito.Man labai skanu tik ka pamelztas pienas!Aisku,dabar jau leidziu
perkost piena,bet iki tol kol jis atsals niekad nelaukiu.Nes atsalusiame
piene as jau jauciu pasalinius kvapus ir skoni.
O mano zmona net ziaugcioja nuo sviezio kaimisko pieno :(