Tema: Re: Nerugsta pienas
Autorius: Ruta
Data: 2009-03-24 18:41:15
Daiva D. schrieb:

> Akivaizdžiai tamstos krištolinis rutulys sugedo.
> Separatorium tikrai neteko, o su šaukštu kiekviena penktadieni terliojuosi. Atradau geresni buda - švirkštu. Bet vis tiek ne tas.

Tai tau reikia tokios "kanelės" su "kraneliu" apačioje - pro miglas
atsimenu, kad esu tokių senais laikais mačius... Principas toks:

http://www.restena.lu/ddnuc/COURS/images/225mi1.gif

Tokią kolbą tai dar gautum, bet įtariu, plaut ją po eksperimentų su
pienu, tai... Geriau jau su šaukštu terliotis :))

Dar gal galima pabandyti su tokiu indu, tiesa, čia būtų ne visai pagal
paskirtį:)

http://www.ogmiosprekyba.lt/upload/iblock/701/12.gif

Jeigu grietinėlės tikrai daug, gal pavyktų?

Bet jei nori kilniai ir pagal visas taisyklės, tai va ko tau reikia:

http://www.manufactum.com/Produkt/193555/1402457/Fatseparator.html