Tema: Re: Nerugsta pienas
Autorius: ALORA
Data: 2009-03-24 10:36:43
būtent. Pakalbėjus su ūkininke, iš kurios mama pieno produktus perka, man
susidarė įspūdis, kad jos produktai yra jau vien todėl geri, kad ne "iš
parduotuvės", o "iš kaimo" :) Apie kažkokius svaičiojimus, kad į pieną ir į
mėsą pereina medžiagos, kuria sji duoda gyvuliams tiesiogia ir netgi per
pašarus, ji arba nėra girdėjusi arba girdėti nenori :) Tačiau priedus
kažkokius ji naudoja, nes veterinorius sakė, kad tai "labai gerai". Tai čia
naivumo faktorius, jos ir pirkėjų. Bet aš neabejoju, kad pirkėjų naivumo
faktoriumi ir naudojasi sumanesni ūkininkai, pardavinėdami savo produktus iš
pirmų rankų. Jie tikrai žino daugiau, kaip išlaikyti produktų prekinę vertę,
negu pirkėjas. Ir kaži ar nebruks kokio niekalo, padedančio jam geraiu
uždirbti, pirkėjui vien iš katalikiškos meilės artimui savo:) Aš manau, kad
viskas, kas yra gaminama pardavimui, yra įtartina. O jeigu nėra kontrolės,
tai įtartina dar labiau.