Tema: Re: duonos kepejeliai
Autorius: Junda
Data: 2010-03-29 19:07:29
Ruginiai miltai nelabai ir turi tendenciją kilt. Juos kelia arba raugas,
arba mielės. Bet vis tiek minimaliai kyla. Pamaišius su kvietiniais kyla
geriau. Jei delonos miltuose kruopelių nėra, tai jie kaip Ustukių malūno
rupūs ruginiai arba Malsenos Viso grūdo miltai (man šie dveji miltai
visiškai vienodi, kai palyginu). Iš jų geriausiai duonkepėj išeina tokia
ale borodino duona (šiek tiek su kvietiniais) arba Močiutės duona
(grynai ruginiai).