Tema: Re: duonos kepejeliai
Autorius: Junda
Data: 2010-03-16 12:29:56
Dėl išvaizdos jau tau parašė, reikia orkaitėj kepimo metu vandens.
Galima tiesiog į karščiui atsparų dubenį įpilt ir padėt orkaitėj. Jei
pluta gaunas labai kieta, tai patariama po kepimo įsukti į drėgną
drobinį rankšluostį, kol atvės.

Nemanau, kad miltai kalti, bet pabandyk kitur pirkt, pvz., Koralų turguj
penktadieniais atveža vieni ūkininkai, jie būna per patį vidurį savo
staliuką pasistatę. Ten arčiau galinių vartų. Visi miltai po 1 Lt/kg.
Dar galima kooperuotis ir pirkti iš malūno (Malsenos), rupūs ruginiai
būna po 80 ct./kg Man su jais gaunas visai geras rugelis.