Tema: Re: duonos kepejeliai
Autorius: Dautarte
Data: 2010-03-16 11:58:09
"Povilas" <> wrote in message news:hnnii0$muq$1@trimpas.omnitel.net...

> O kodel ta pati tesla neperrugsta, kai naudojami parduotuviniai eiliniai
> miltai?

Ar tikrai visas procesas su "eiliniais parduotuviniais" ir su pirktais
delonoi buvo tip-top identiskas t.y. miltu tipai, ju tarpussavio santykis,
laikas, temperaturos, raugo gyvybiskumas ir t.t.? Jei taip, ir vienintelis
skirtumas buvo, kad vieni miltai pirkti vienoje parduotuveje, o kiti kitoje,
tai tikrai nezinau. Gal turi reiksmes gamintojas arba grudai... Nors tiesa
sakant pirma karta girdziu, kad kazkas turetu del to problemu...

> As butent ko nenoriu, tai mielines duonos.Todel ir bandau su raugu daryti.

Suprantu, tuomet tikrai rekomenduoju uzsukti i Michailo bloga, gal ten rasi
atsakyma i savo klausymus.