Tema: Re: duonos kepejeliai
Autorius: bzik
Data: 2010-03-16 10:10:12
miltu delonoj nemaciau, o ir neklausiau. Is ju tik sausa rauga bei salykla imam. Ruginius miltus eilinej parduotuvej, po 2-2,5Lt/kg. Dabar vien is rupiu kepam. Bandem su kvietiniais maisyt, bet nei spalva, nei skonis nepatiko.
Kepam duonkepej, tad forma isalikoma, o isvaizda vidutine. Kepaliukas 2x maziau kyla, nei kokios kvietiniu miltu duonos. Rugstumo nejauciu. Lyg ir viskas normaliai, isskyrus tai, kad duona gaunasi labai slapia, lipni. Normaliai naudojam po poros dienu dziuvimo.