Tema: Re: duonos kepejeliai
Autorius: W|T
Data: 2010-03-22 12:51:00
Povilas wrote:

> Manau, kad reiketu kazkokiu tai budu arba nuimti paciu miltu rugstuma
> arba siek tiek pasaldinti.

Gal trumpiau laikyt reikėjo po užminkymo?

> Vakar
> dar labai juatesi dregme, o stai siandien visai neblogas ir skonis
> pasirode. Gal cia taip turi buti, kad reik palaukti para po kepimo? Bet
> vis vien miltus tai reik pirkti kitus, nes tie is delona.lt paduoda
> pasariniais miltais - toks kvapas lyg gyvuliams uzplikyti miltai butu :)

Skonis, bent jau tokios, kaip aš kepu, tai tikrai pasikeičia po paros.
Iš vaikystės kiek pamenu, tai karštos duonos paraikydavo tik kaip
vaikam, o šiaip tai laukdavo, kol atvės normaliai. O dėl miltų nežinau,
visada perku parduotuvėj. Normalus švelnus ruginių miltų kvapas ir tiek.