Tema: Re: duonos kepejeliai
Autorius: Dautarte
Data: 2010-03-16 12:27:00
Tai gal butent recepte suo ir pakastas?
Nezinau, kaip kitiems, bet man sis receptas atrodo labai netikslus... pvz.
kiek raugo? kokio raugo t.y. ruginio ar kvietinio? kokios stiprybes raugas
(t.y. kiek dienu augintas)? kiek valandu turi prabegti iki tos mislingos
"kitos dienos" - 8, o gal 24? Plius suprantu, kad tesla gaunasi gana skysta
ir kad tai nera tipiska duonine tesla, kuria reikia minkyti.

Beje informacija "Rauga saldytuve atvirame inde laikyti galima ne daugiau
kaip 10 paru" yra neteisinga. Rauga galima laikyti daug metu, tik kas kuri
laika ji reikia atnaujinit ir pamaitinti. Drauges raugui jau apie 3 metai.

Gerai, einu kiek padirbesiu, kad nepritruktu duonai kasdieninei ;)

P.S. Dar prisiminiau "zabobona", kuris buvo patvirtintas mokslininku (dabar
jau nepamenu, kur skaiciau). Apie tai, kad yra labai didele tikimybe, kad
moterims per "ypatingas" ciklo dienas duona gali nesigauti, nes keiciasi ten
kazkokiu mieliu rusys ar kiekis ant odos, kas itakoja tesla. Tas pats yra
kopustu ir kitu darzoviu rauginimo atveju. Tai gal si karta zmona kepe
duona?