Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Romas
Data: 2013-11-11 11:03:04
pagrinde upeje naudoju sistema -  pagrindinis valas , nuo galo 25 cm pavadelis zemyn,
risamas svarelis ten
50 -60 cm pavadelis per suktuka tolyn ten risamas kabliukas.
naudoju svarelius tik slyvutes su suktuku , pavadelis pintas valas , susisuka retai.
kabliuko pavadelis daugumoje susisuka del masalo , kuris sroveje atlieka propelerio
vaidmeni,
ypac istraukiant , kai sroves poveikis didziausias.
pvz - ant kablio galo kabo kukuruzas , pavadelis nesusisuka, kabo du kukuruzai -
susisuka.
Ypatingai susuka naktinis sliekas ,jei neteisingai pakabintas.
netiki - imesk viena dugnine be masalo , nesusisuks tikrai.
niekas netrukdo paruosta sistema upeje ileisti i vandeni negiliai ir paziureti
ar masalas sukasi apie asi ar ne .

Romanas