Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Ignas
Data: 2013-10-24 08:51:55
tamprumas pliusas tik uzkibus zuviai, iki tol tai minusas. mono aplamai
minusas yra storis, nes jo diametras atitinkamam svoriui bus zymiai didesnis
uz pinta, o tai jau kenkia uzmetimui ir del pacio valo svorio, ir del
storesnio valo didesnio pasipriesinimo slystant per ziedus (ypac pirmaji).
del ilgaamziskumo as net pasigincyciau ar tikrai pintas ilgaamziskesnis, jei
pasidesi ant palanges, tai gal po metu pintas bus geriau issilaikes, bet jei
intensyviai sezona drosi...
del mazgo praejimo per ziedus, tai zmones taip daro ir viskas ten jiem gerai
su tuo buna, daugiausia ivairiu nelaimiu pasitaiko su virsunelem, bet ju
buna pirkt ir jas pasikeiti, ir bent jau manosios keistos tikrai ne del tavo
nurodytos priezasties...