Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: spakainas
Data: 2013-08-28 10:22:27
Nu tai tame ir esmė - kad su pintu beždžionė šokinėja kaip patrakus nuo
bet kokio pirstelėjimo, jei kas su tais pypsinčiais signalizatoriais
gaudo tai išvis pravalas imho. Sakau, kiek bandžiau pintą - nu neprilipo
jis man. Slysta kilputėmis blogai, vėjuotą dieną jei susipina tai
praktiškai reik perrišt nes nifiga nebeišpainiosi. Pintas labai gerai
spiningui, tada gerai jauti kur už dugno kliuvinėja o kur žuvis
kabinasi. Net karpininkai ir tie pinto nenaudoja kaip pagrindinio valo.