Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Romas
Data: 2013-10-23 15:31:41
na nevisai viskas taip
kibimas priklauso nuo - zuvies aktyvumo , zuvies dydzio, masalo dydzio.
atmetame gaudyma ant plauko su boiliu, nes didelis boilis skirtas didelei zuviai
kuri isiurbe boili ir keliauja toliau ieskoti maisto.
imame karsi , lyna  kaip pvz.
jei gaudysi ant naktinio slieko kai vejas ir bangele, teisingai nuleidus fiderio
galiuka iki vandens
gaudant is kranto , tai ar jautrus fideris ar jautrai sureguliuotas signalizatorius
vis tiek matai kad
kazkas judina kabliuka, nebent pavadelis ziauriai ilgas . Tam reikia rasti teisinga
santyki svarelio/ serykles
kad valas butu max tiesus , ir fiderio galiukas kazkiek palinkes link masalo. Taciau ,
jei gaudai dziku kuokstu, ar kukuruzu ,
ar pelete, ka zuvis dedele gali isisavinti greitai, tai matai ir kibimo pradzia ir
vezimo pradzia, jei neziopsai.
taip jei ateina prie dziku kuoksto kuojyte, tai matai/girdi barbenima, bet ar tai
pintas valas ar mono vis tiek ta zuvis
taso masala , nepraryja is karto , nes masalas/kabliukas jai per dideli.

del metymo 50m tikslumo ???? kazkaip sugebu pasistates markeri gana toli, metyti
svareli/ serykle  sugebu gana teisingai , pataikau i serimo zona. tik aisku kiti
irankiai dirba.
jei markeris 30-40 m naudoju lengvesnius fiderius , ir signalizuoja galiukas,
jei toliau naudoju galingus fiderius ir statau signalizatoriu ,
Dar - jei gaudau tik su svareliu (be serykles)2-3" nenaudoju galingo fiderio.
juk zukles zona buna uzserta mazdaug 5m i gyli ir 8m i ploti ziurint nuo kranto
linijos.
seriu is valties.
bandziau ir kotas su mono, ir kotas su pintu valais - nepajutau didelio skirtumo.
daug daugiau priklauso nuo fiderio/ signalizatoriaus jautrumo. na o del ilgu atabradu,
tai kazkaip sugebu rasti
gaudymo vietas kur nereikia super ilgu metimu.
jei neteisingai parinktas svarelis o yra sonine srove ezere , tai vis tiek pasidaro
valo kilpa ,ir manau tokio paties dydzio nepriklausomai nuo valo.
dazniausiai zveju daroma klaida - per daug valo "kabo" ore gaudant ezere.
Upeje gi atvirksciai kotus statau vertikaliai beveik , kad kuo maziau butu valo
vandenyje, maziau siuksliu.

Romanas.