Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: spakainas
Data: 2013-10-23 15:54:52
Patikslink, kas yra soklyderis ir guma. Kaip supratau, tai
amortizatorius, kad žuvis neišsiplėštų kabliuko iš lūpų dėl pinto valo?
Kokia jo konstrukcija? Jei reik to amortizatoriaus per 2 meškerykočio
ilgius ir riši jį prie svarelio, tai kaip tada su mazgais? Nėra taip,
kad užmetant kilputės labiau dėvisi ar pan. O ir pats užmetimas valo su
mazgais tai toks... Ir beja, jei turi tą amortizatorių pabaigoj valo
(prie kabliukų), tai juo labiau nesuprantu kaip tokiu atveju pintukas
gali pagelbėt užmetant - juk jis tada būna ritėje? Ir jeigu tas
amortizatorius daug labiau tamposi nei paprastas mono, tai užmest
kaiptik sunkiau, ypač didesnius svorius.
Ir dar vienas klausimas- jeigu žuvis tampo masalą jau taip atsargiai,
kad atseit su mono nepastebėsi, tai vistiek tu jos kirst negali, nes
nepakirsi. Ar čia maždaug jei matei kad patampė ir nebetampo, tai tada
jau permetinėji, nes nuvalgė masalą?
Bandžiau senai su pintuku ant dugninės, tai tada labai nepatiko dėl vėjo
ir bangų "melagingi" kibimai, migravau prie mono valo ir grįžt kažkaip
nebesinori. Bet jaučiu reiks gal pabandyt, jei jau sakai kad gerai ;]