Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2013-08-28 10:47:55
jei beždžionė šokinėja, sunkink ją kažkiek.
jei turi bėdų dėl signalizatorių - meškerių viršūnes žemyn, kad vos ne
vandenį siektų. visos problemos dings - beždžionės nusiramins,
signalizatoriai tylės.
kilpas meta? reiškias ritė netinkaimai valą kloja - keisk ritę į
spininginę ir džiaugsies.
kilputėmis slysta blogai? keisk patį valą. nepirk to gariūnų šūdo,
užsivyniok kokiam trituruse 0.15 realių strofto ir džiaugsies.