Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Arvis
Data: 2013-08-28 16:12:09
"Casper" <kasparasvo_istrinti@gmail.com> parašė naujienų pranešime:kvkgud$gvi$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu jo, vakar vakare "biski" enternetu pasinaudojau, perskaiciau daug visko,
> panasu, kad teks atsisakyt minties apie fluorocarbona kaip pagrindini
> vala...
> Reiks deti pintuka su shoku arba be jo ir tiek ziniu. Tik bijau, kad mano
> biudzetiniu kotu ziedeliai nesusitrintu per greit nuo pintuko.

Ir tų biudžetinių žiedeliai dažniausiai ne iš molio gaminti. Nelabai ten kas su dugnine mėtant galėtų susitrinti, manau.
Pontoon Exteer 0,127 ant spiningo drožiu, ir gana aktyviai, antras sezonas. Kotas biudžetinis, Mikado lexus, kol kas nestebiu jokių pokyčių, išskyrus tai, kad valo gerokai sutrumpėjo, reiks keisti.