Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Ignas
Data: 2013-10-23 15:42:54
viska tu cia +- teisingai rasai, tik va, kad tas pats karsis (ta pati asoba)
pirmadieni griebs kaip isprotejes, o koki ketvirtadieni, be 10 keturios
badys nosim masaliuka, ragaus atzagariais dantim, kita savaite atvirksciai -
ir fig tu tai matysi su monuske, kaip dabar atspet kuris cia savaitgalis
butent tam karsiui?... vat jei eina isvengt nusipurtymo naudojant soklyderi
ar (ir) guma, kokio bieso dar bijot to pinto ir atsisakyt ryskios
pakliovkes?... o del uzmetimo - kai as negaudau su karpiniais kotais pro
kuriu pirma zieda galva lenda, tai man ir 50 m su fyderiu ir 30g karmuske
yra ka veikt...