Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: karolis
Data: 2013-08-28 09:49:03
butent. ir ne veltui nenaudoja. kaip pagrindini tau reiktu rist koki bent
0.3, nuejes i pardutuve paciupinek kokio jis kietumo. man net pavadeliui per
kietas. nebent neinercines rites naudosi. as ziema naudoju 0.19 fluoro, tai
kadangi metimo nuotoliai nedideli, o gylis nemazas tai pilnai pasiteisina :)

"Ignas"  parašė naujienų news:kviao9$pas$1@trimpas.omnitel.net...

speju nelabai rasi donkininku ar fyderistu, kurie vyniosis po 150m ir
daugiau fliuriko ant rites...