Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Ignas
Data: 2013-10-23 11:55:41
na tema buvo apie dugnines, tai jau tiek daug kaip tu nesiplesiu, bet:
naudojant pintuka, rekomenduojamas ~2 kotu ilgio mono ar fluoro soklyderis,
kuris atsparesnis fiziniam poveikiui ir duoda siek tiek tamprumo
amortizuojant zuvies smugius
naudojant pintuka rekomenduojamas fydergumas, kuris labai gerai tvarkos su
zuvies dauzymusi
po viso sito lieka bene vienas trukumas pintuko letesnis skendimas, bet jis
labiau skubantiems sportininkams gal aktualu, o gauni zymiai geresni
uzmetima, zymiai geriau matos kibimai.
tiesa upej tikrai gal geriau mono, nes tolimu metimu nereikia, zuvis ten
"drasesne" - kibimai ryskesni...