Tema: Re: Fluorcarbon
Autorius: Romas
Data: 2013-10-24 10:35:08
o tu pasisverk , manau bus kiti skaiciai,
jei naudoji tik tinkline serykle , kuri sveria gal 10 g tai bendra mase
su pasaru buna 60-80g priklausomai nuo pasaru.
Todel seriu is valties irdaznai  naudoju tik svareli. ir beje tik su svareliu daug
tiksliau metau.
maciau, pats gaudziau fideriu metydamas "apelsinus" , tai ju svoris jau apie150g
tikrai.
su mono valu tokiu nepametysi , reikalingas pintuko "ismetimo" valo gabalas.

Romanas